פתרונות אשראי לעסקים | משכנות ישראל

פתרונות אשראי לעסקים


עולם העסקים הישראלי יכול להתגלות כג'ונגל אכזרי. גם עסק שפועל לפי תכנית ואסטרטגיה עסקית מוצלחת יכול להיקלע בקלות רבה לבעיות תזרים שעלולות למוטט אותו, גם אם בכל פרמטר אחר מדובר בעסק מוצלח ומרוויח.

איך זה יכול להיות? ובכן, מוסר התשלומים במשק הישראלי עקום. חלק גדול מהעסקים, בין אם במגזר הקמעוני, ובין אם במגזר השירותים, משולמים (ומשלמים) במדיניות של שוטף פלוס 60 או יותר אחרי שהמזמין קיבל את התמורה (סחורה או שירות).

המצב הזה כשלעצמו עלול ליצור בור בתזרים של העסק, בעיקר כאשר חלק מהשחקנים (למשל הבנקים או רשויות המס) דורשים תשלום במועד הנקוב ואפילו למפרע. עכשיו תוסיפו לזה את העובדה שישראל היא אחת משיאניות העולם בצ'קים חוזרים ותבינו למה כל הרבה עסקים בישראל, שעל הנייר נחשבים כ'עסקים מוצלחים', מוצאים את עצמם עם ברזי אשראי סגורים ובסכנת התרסקות.

הבנק סגר את זרם האשראי

"הטקס" הזה חוזר בחיי עסקים רבים. הפער בין התשלומים לתגמולים (שמחכים ליום הפירעון של הצ'ק אי-שם בעתיד הלא רחוק) יוצרים 'בור' זמני בחשבון של העסק.
 

מבחינת המערכות של הבנק, בור הוא בור ומינוס הוא מינוס וברגע שיש חריגה מהמסגרת גם הסבלנות אוזלת וקווי האשראי נסגרים.

המהלך הזה מגלגל כדור שלג במהלכו תשלומי העסק לא מכובדים (מה שבתורו יוצר בעיות לספקים ועסקים אחרים), העובדים לא מקבלים משכורת, ספקים עוצרים הזמנות, מה שמונע מהעסק לתפקד ומעמיק את הבור. הרבה עסקים לא שורדים את הספירלה הזו.

 
עסקים אחרים נאלצים למצוא פתרונות אשראי חלופיים ופונים לחפש אשראי ממקור חוץ בנקאי.

בשונה ממה שנהוג לחשוב,
אשראי חוץ בנקאי יכול להתגלות כפתרון מצוין שאינו מגביל את האובליגו של הלקוח, ולעיתים ניתן בתנאים דומים להלוואות שהמערכת הבנקאית מספקת.
 

מומחים בפתרונות אשראי חוץ בנקאי

אחד הגופים המנוסים בישראל בתחום פתרונות אשראי לעסקים שנקלעו למבוי סתום זמני אל מול המערכת הבנקאית, היא חברת 'משכנות ישראל'. החברה שמתבססת על מומחים פיננסים יוצאי המערכת הבנקאית, היא בעלת ניסיון ומוניטין של 25 שנים בתחום.

'משכנות ישראל' יודעת להציע קווי אשראי חלופיים והלוואות לציבור הפרטי ולעסקים בסכומים של 200,000 ש"ח או יותר, בתנאים דומים לאלו שהמערכת הבנקאית מספקת. תודות לליווי ופעולת החברה, מאות עסקים בישראל, שנקלעו למצוקה זמנית בתזרים שאיימה לשבש את פעילות העסק, כבר הגיעו לחוף מבטחים פיננסי.

בשונה מהפקידים במערכת הבנקאית, 'משכנות ישראל' מבצעת אנליזה ריאלית הלוקחת בחשבון פערי תזרים זמניים ומסוגלת להעמיד בפני עסק 'תקוע' קו אשראי חדש בתוך 48 שעות.
 
 


משכנתאות ישראל - הלוואות בנקאיות למסורבי משכנתא

לקבלת הלוואה
חייגו עכשיו: 074-76-79-448

או מלאו פרטיכם בטופס הבא:

משכנתאות ישראל - הלוואות בנקאיות למסורבי משכנתא

לקבלת הלוואה חייגו עכשיו: 074-76-79-448

או מלאו פרטיכם בטופס הבא: