מי זכאי למשכנתא | משכנות ישראל

מי זכאי למשכנתא


רובנו נזדקק בשלב מסוים של החיים למשכנתא, אך לא רבים מאיתנו יודעים מי זכאי למשכנתא. בעבר, על מנת להיות זכאים לתנאי המשכנתא, היה צורך לעבור את תקרת הזכאות שהינה מכלול של קריטריונים נוקשים ביותר. כיום, מאפשרים מוסדות פיננסיים רבים ליהנות מתנאים אלה גם אם אינם עומדים בזכאות המדינה. כך שכיום אין זה משנה מי זכאי למשכנתא על פי קריטריונים אלה, כמו על פי הקריטריונים שמציבים המוסדות השונים. כדי ללמוד איך לקחת משכנתא ואיפה כדאי לקחת משכנתא, יש לקחת בחשבון גורמים כלכליים שונים.

איך לקחת משכנתא?

עבור משכנתא יש צורך בלפחות 30% משווי הנכס כהון עצמי, אך מומלץ לאסוף כמה שיותר הון עצמי כדי שתנאי המשכנתא יהיו נוחים. ככל שיהיה יותר הון עצמי, נדע טוב יותר איך מחשבים משכנתא בהחזרים נמוכים יותר. בנקים ומוסדות שונים קובעים על פי קריטריונים אחרים מי זכאי למשכנתא וככל שיכולת ההחזר וההון העצמי העומד לרשותך גבוהים יותר, כך ניתן יהיה לדעת טוב יותר איך לקחת משכנתא נוחה.

איפה כדאי לקחת משכנתא?

המפקח על הבנקים מטיל על הבנקים הגבלות רבות ומורכבות בקביעת הקריטריונים שמחליטים מי זכאי למשכנתא. לכן, במידה ויש לך את היכולת להחזרים יציבים, מצבך הכלכלי תקין ויש לך עתודות טובות והון עצמי מכובד, סביר מאוד להניח שהבנק יציע לך משכנתא בתנאים נוחים. עם זאת, מאחר והבנק הוא זה שמחליט מי זכאי למשכנתא, במצבים מורכבים יותר, הוא עשוי לסרב לך. לכן, עומדים לרשותך במקרים אלה מקורות מימון חוץ בנקאיים שיגלו גמישות מרבית בשאלה מי זכאי למשכנתא ויציעו לך פתרונות נוספים, גם אם חשבונך מוגבל או אם אין לך מספיק הון התחלתי.

איך מחשבים משכנתא?

משכנות ישראל משמשים כמקור מימון חוץ בנקאי מקצועי ואמין. אצלנו, לפני שעולה השאלה מי זכאי למשכנתא, נשאל הרבה קודם לכן, כיצד נסייע לך לקבל אותה. נלווה אותך לאורך כל התהליך, נתאים אותה לצרכיך ונסביר לך בדיוק איך מחשבים משכנתא על כל פרטיה על מנת לבנות תמהיל נכון ומותאם ליכולות הייחודיות שלך. ביתך החדש נמצא במרחק שיחת טלפון אחת אלינו.
 
 


משכנתאות ישראל - הלוואות בנקאיות למסורבי משכנתא

לקבלת הלוואה
חייגו עכשיו: 074-76-79-448

או מלאו פרטיכם בטופס הבא:

משכנתאות ישראל - הלוואות בנקאיות למסורבי משכנתא

לקבלת הלוואה חייגו עכשיו: 074-76-79-448

או מלאו פרטיכם בטופס הבא: